اتحاد نوین راه

اتحاد نوین راه، مجری خدمات ساخت و اجاره بیلبورد، ساخت پل عابر پیاده و تابلو های تبلغاتی

اتحاد نوین راه

اتحاد نوین راه، مجری خدمات ساخت و اجاره بیلبورد، ساخت پل عابر پیاده و تابلو های تبلغاتی

گروه صنعتی و تبلیغاتی اتحاد نوین، فعالیت خود را در سال 1380 و با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات در این عرصه آغاز نمود. بهره گیری از کارآمدترین نیروهای انسانی در زمینه های طراحی، ساخت و اجرای سازه های تبلیغاتی این مجموعه را به بزرگترین و سریعترین سازنده ی سازه های تبلیغاتی (بیلبورد، پل عابر پیاده ، نماآگهی و …) تبدیل کرده است. اولین همسان سازی محوری در زمینه ی تبلیغات محیطی توسط این شرکت در آزاد راه مرزن آباد که شامل 35 دستگاه بیلبورد تک پایه لوله ای (دیسکی)، طراحی و ساخت بزرگترین نما آگهی کشور به مساحت 1046 متر مربع واقع در میدان ولیعصر (عج) و همچنین همکاری با شرکت های تراز اولی همچون شرکت بهنوش، شرکت پرشیا خودرو و نماینده ی BMW در ایران، شرکت هوم کر، شرکت پخش فردوس و … در حوزه خدمات فنی مهندسی و ساخت سازه های تبلیغاتی، این شرکت را به عنوان برترین مشاور و مجری در حوزه ی ساخت سازه های تبلیغاتی تبدیل نموده است.

۸ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره و ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج و تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  | 09121695292   تماس حاصل فرمائید .


کانون مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه مجری تبلیغات محیطی ساخت بیلبورد و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران , کرج و سراسر ایران 

تبلیغات محیطی در سطح شهر بیلبورد ها و پل های عابر پیاده ای هستند که ما از طریق شرکت های مربوطه اجاره میکنیم تا بتوانیم طرح مورد نظر خود را برای مردم نمایش دهیم . طراحی بیلبورد میتواند یا به صورت اختصاصی یا از طریق شرکت های چاپ و تبلیغات صورت گیرد در متن زیر به ویژگی های مهم طراحی بیلبورد اشاره کردیم:

اهمیت خلاقیت در طراحی بیلبورد تبلیغاتی

  •  آگهی‌نما به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد. در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود.
  • اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌ است که بر پایه‌های بلندی قرارگرفته و از فواصل دور قابل رویت هستند؛ در واقع آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند که گاه بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیزند.
  • اما در حال حاضر بیلبوردهایی بیشتر مورد پسندند و در ذهن باقی م‍ی‌مانند که از ایده‌ای جدید و جذاب برخوردار باشند.
  • ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبوردها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.
  • مهمترین و بیشترین تبلیغات محیطی توسط بیلبوردها انجام می‌شود که معمولا در حاشیه بزرگ راه‌ها یا جاده نصب می‌شود و انواع مختلفی دارد همانند بیلبورد چرخان، افقی، عمودی و یا دورو. بیلبورد به دلیل دسترسی دائمی و بیست و چهار ساعته از جمله روش‌های بسیار قوی جهت تبلیغ به شمارمی آید، بیلبورد راه بسیار مناسبی جهت برقراری ارتباط با مشتریان در حجم وسیعی از جمعیت است.
  •  با ایجاد توجه و ترغیب مشتریان علاقه‌ی آنها را برای خرید بر می‌انگیزند و در نتیجه موجب افزایش سطح فروش می‌شوند.
  • تلقین در بینندگان، تاثیر و تغییر در نگرش آنها و مشهور شدن کالاهایی که در بیلبوردها معرفی می‌شوند، تبلیغ و تکرار نام کالاها و در نتیجه تاثیرگذاری در سلیقه خریداران و... از کارکردهای بیلبورد هاست.
  • کسانی که از بیلبورد استفاده می‌کنند بر این باورند که بیلبورد از دیگر رسانه‌های تبلیغاتی ارجحیت دارد و هیچ یک از رسانه‌ها نمی‌توانند جایگزین آن باشند و اینکه اگر روزی نتوانند با این رسانه تبلیغ کنند فروش خود را از دست می‌دهند.
  • در کشوری مانند آمریکا که هزینه تبلیغات به چهارده میلیارد دلار می‌رسد سهم بیلبورد 66 درصد بوده است.
  • هزینه ای که برای بیلبورد پرداخت می‌شود به عوامل مختلفی از قبیل سایز بیلبورد، حجم تردد و یا ترافیک در منطقه‌ی مورد نظر و... اندازه گیری می‌شود.
  • ارزش یک بیلبورد تبلیغاتی با توجه به میدان دید و اندازه‌ی بیلبورد سرعت خودروهای در حال تردد و زاویه ی نصب بیلبورد متغیر است.
  • عواملی مانند کسب اطلاعات کافی درباره یک محصول، نمایش یک نمونه از محصول، استفاده از تعداد کلمات محدود، استفاده از فونت ضخیم و ساده و استفاده نکردن از فونت‌های غیر قابل خوانش، استفاده از رنگ‌هایی که جلب توجه می‌کنند و با هم هماهنگی بصری دارند، سادگی بیلبورد در کنار خلاقیت.

پرهیز از شلوغی بیلبورد، قابلیت دید بهتر و بیشتر بیلبورد، نصب در مکان‌های پر تردد، طراحی بیلبورد با توجه به مخاطب کالا، توجه به ساکنین منطقه، نزدیک بودن بیلبورد به محل فعالیت (حداکثر 70 کیلومتر) برای جلوگیری از انصراف مشتری از خرید، نمایش در ساعات شلوغی و ترافیک (در ترافیک از هر 10 نفر 9 نفر به تبلیغات توجه می‌کنند)، اشاره مستقیم به داستان، طراحی کوتاه، شیرین و امن، طراحی برجسته و چشمگیر، موقعیت مکانی مشخص، قطع بزرگ و قابل رویت، انتقال پیام در حداقل زمان ممکن، موقعیت مکانی مناسب با توجه به زاویه دید، نور، فضا، حرکت بیننده و طراحی با توجه به فصول سال در موفقیت یک بیلبورد تبلیغاتی موثرند.

مطابق پژوهش‌ها و آمارهای به دست آمده از سایت‌های معتبر تبلیغاتی بیشتر مردم هیچگونه تبلیغی را به یاد نمی‌آورند. در تحقیق میدانی سال 2014 که توسط آگوستین فو (Augustin fou) صورت گرفته از مردم درباره‌ی تبلیغاتی که در هفته‌ی قبل دیده‌اند سوال شد و نتیجه نشان دهنده‌ی این بود که 44% از مردم هیچ تبلیغی را به یاد ندارند. (ام.اس. سی .آر2014) بیلبوردها از نظر اهمیت بعد از تلویزیون در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. با توجه به سایت‌های معتبر جهانی تبلیغات تلویزیونی نسبت به دیگر رسانه‌ها بیشتر به یاد می‌مانند و بیلبورد در این آمار در درجه دوم قرار می‌گیرد که اهمیت بسیار بالای آن را نشان می‌دهد. 

منظور از خلاقیت در طراحی بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

  • خلاقیت یک فرآیند ذهنی مرکب از قدرت ابتکار و انعطاف پذیری است که هدف آن تولید یک محصول ارزشمند، کاربردی و نوآورانه است. خلاقیت در ذهن یک هنرمند نیازمند دو پیش نیاز است اول تخیل و بعد تصور. تخیل همان تصویر و اوهامی است که هنرمند آزادانه و بدون قید و بند در ذهن خود برای خلق یک اثر می‌پروراند.
  • این تخیل به دلیل آزادی و رهایی زیاد، مقدمه مناسب خلاقیت هنرمندانه است. بدین ترتیب که هنرمند می‌تواند در تخیل خود هزاران اثر را که اولین بار به ذهن خود او خطور کرده است، پدید آورد. اما تصور هنرمند به مثابه تصاویر ذهنی است که او با راهنمایی استادش از یک اثر هنری که تا به حال ممکن است اصلا ندیده باشد ولی آن اثر در واقعیت وجود دارد، ساخته شود.
  • (آنتونیادس:1375:30) حال هنرمند برای تبدیل تخیلات خود به واقعیت باید با استفاده از تصورات خود از یک اثر که اکتسابی به دست آمده است، آن تخیلات را به جهان واقعیت وارد کند. به طور کل تخیل عامل تسریع کننده تصور است در حالی که تصور صافی‌ای است که تخیل برای پیوستن به واقعیت باید ازآن بگذرد. 
  • به عقیده تورنس (Torrance) که 60 سال در زمینه خلاقیت تحقیق کرده است شانزده ویژگی را بررسی کرده که مهمترین آنها که مورد اتفاق اکثر صاحب نظران است، شامل مواردی مانند: سرکشی، رهایی(دیوانه وار بودن)، شوخ طبعی (داشتن تفکرات فانتزی) و گریز اندیشی، است.


بررسی‌ها نشان داده که افراد سرکش از سطح بالاتر خلاقیت برخوردارند. با توجه به علم روانشناسی انسان نسبت به تصاویری جدید و خلاقانه واکنش بیشتری نسبت به تصاویر روز مره نشان می‌دهد. در دنیای تبلیغات که تنها هدف مبلغ جلب توجه است خلاقیت همانند نوری در دنیای تاریکی است. با توجه به موارد گفته شده نگارنده‌ی این مقاله نمونه‌هایی از بیلبوردهای فراواقع گرایانه را طراحی و یا از طراحان خلاق دیگر می‌آورد. این نمونه‌ها با توجه به رعایت اصول طراحی بیلبورد و با تلاش جهت خلاقیت و با عبور از مرز واقعیت طراحی شده است.

 

علاوه بر رعایت اصول کلی در طراحی نکاتی وجود دارد که باعث موفقیت بیشتر در بیلبورد خواهند شد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. استفاده از فراواقعیت و طنز در طراحی بیلبورد، با توجه به تحقیقات انجام شده از بازخورد بسیار مثبتی برخوردارند؛ در واقع کلید موفقیت در زمینه طراحی های موفق، خلاقیت است. خلاقیت از دید نگارنده‌ی این گفتار چیزی جز خلق تصویر، یا امر نوین که تا به حال دیده نشده نیست ؛چرا که واکنش انسان نسبت به آن بیشتر خواهد بود و مغز انسان نسبت به تصاویر تکراری واکنش کمتری نشان داده و تصاویر جدید را بیشتر مورد بررسی قرا می‌دهد.


با توجه به اهمیت فراوان رعایت اصول کلی طراحی بیلبورد، خلاقیت همانند چاشنی برای لذیذ کردن یک وعده اطلاعات است. از تحقیق‌های صورت گرفته این نتیجه حاصل می‌شود که به کارگیری طنز و رد شدن از مرز واقعیت اصل بسیار حائز اهمیت برای جلب توجه است. دیدن تصاویر معمول برای ذهن بیننده جز تکرار جذابیتی ندارد و تنها خلاقیت و جذابیت است که ذهن را درگیر می‌کند.

  • ۰
  • ۰

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


روش‌های تبلیغاتی محیطی، تاکتیک‌ها و نکات

  • به عنوان یک مصرف کننده، تقریبا هر روز، شما تبلیغات محیطی را می بینید، هرچند این روزها، جلب توجه واقعی از میانگین مشتریان سخت تر و سخت تر است. 
  • هر ره گذر در طول روز با ده ها بیلبورد و تبلیغ شهری مواجه میشود، فرق نمیکند شما ساکن نیویرک، شیکاگو، تهران … باشید امروزه تبلیغات جز جدانشدنی از زندگی انسان ها در دنیا شده است، در نتیجه باید استراتژی و هدفی که در انجام تبلیغات دنبال میکنید بسیار حساب شده و دقیق باشد.
  • انجام این کار با استفاده از مسیر درست ضروری است، در غیر اینصورت حقیقتا فعالیت بیهوده بوده است. همچنین تبلیغاتی هستند که به تبلیغ خارج از خانه (OOH) شناخته شده‎‌اند؛ تبلیغات محیطی یک اصطلاح عمومی است و به هر نوع تبلیغاتی که مصرف کننده خارج از خانه دریافت کند با این عبارت توصیف می‌شود؛ به همین سادگی. این موضوع می‌تواند به بخش های کوچکتر نیز تقسیم شود، اما در کل اگر تبلیغات در خارج از خانه باشد، این تبلیغات محیطی نامیده می‌شود.
  • تبلیغات محیطی در بازار انبوه خود به عنوان یک فعالیت کاملا تخصصی به حساب می‌آید، درست مثل پخش رادیو، تلویزیون. به همین دلیل بهتر است برای پیام های گسترده و نام تجاری از کمپین‌های مشاوره و پشتیبانی استفاده کنید. اگر بخواهید آگهی در فضای باز را انجام دهید، به عنوان آژانس یا برند خود، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید بلند پروازانه عمل کنید.
  • هر گونه تلاش برای انجام این کار معمولا منجر به پیام بسیار مبهم و گیج کننده خواهد شد و با در نظر داشتن بازه‌های زمانی بسیار کم تبلیغ فقط اتلاف پول خواهد بود. برای مثال هنگامی که شما شروع به ارسال بیش از ۱۰ کلمه از یک کپی در تابلوهای تبلیغاتی کنید، شما آمار افتضاحی از تعداد مصرف کننده را درخواست می‌کنید. بسیاری از آنها با سرعت بالا رانندگی می کنند. بسیاری دیگر سرشان به گوشی‌های هوشمندشان گرم است. بنابراین، شما باید عاقلانه انتخاب کنید.

 

انواع تبلیغات محیطی:

شاید بزرگترین هدف یک کمپانی خلاق و نوپا این باشد که تبلیغات خود را در اطراف خیابان های کشور انجام دهند. یکی از رایج ترین راه های دستیابی به آن از طریق تبلیغات محیطی است.

در طول روز در معابر صدها هزار نفر از مردم در حال جابه‌جایی هستند اعم از پیاده، با وسایل حمل ‌و ‌نقل عمومی و ماشین شخصی که حتی معمولا بسیار سریع حرکت می‌کنند. در نتیجه در انتخاب عناصر تبلیغات نیز باید بسیار دقت شود.

شایع‌ترین انواع تبلیغات محیطی عبارتند از:

  • بیلبوردها
  • تبلیغات CLB
  • مبلمان‌های خیابانی (ایستگاه‌های اتوبوس، کیوسک‌ها، غرفه‌های تلفن وغیره)
  • تبلیغات حمل و نقل و wraps (تاکسی، اتوبوس، مترو، قطار وغیره)
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات چریکی (مانند رسانه محدود)
  • سمپلینگ

در گذشته یک آگهی بیلبورد یا آگهی محیطی به سادگی یک روش برای آگاهی از نام تجاری بود. انتقال پیام‌های یک‌پارچه در رسانه ای که مردم آن را در بهترین حالت تنها چند ثانیه یا چند دقیقه می بینند امکان پذیر نیست؛ بنابراین به عنوان پیامی برای پشتیبانی از تبلیغات تلویزیونی، پست مستقیم، رادیویی و چاپی دیده می‌شد. به طور خلاصه، محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب نگه می‌داشت، اما اجازه بدهید روش‌های تبلیغاتی بلند پروازانه دیگر نیز عمل کنند.

با این حال، با ظهور فن آوری تلفن همراه و وب سایت ها، در فضای باز می توانید مردم را بلافاصله به سمت چیزی بکشید.

از کدهای QR، به آدرسهای ساده وب، یا حتی برنامه‌هایی مانند Snapchat و Instagram، می‌تواند راهی برای شروع یک مکالمه با مصرف کننده باشد، یا یک کمپین در فضای باز برای ویروسی شدن مخاطب را ارائه دهد.

بعضی از تبلیغات محیطی می تواند نقطه مرکزی برای کل مبارزات انتخاباتی باشد، به ویژه اگر طراحی آن نیز یک شاهکار را در برگیرد و یا در تعامل با کاربران و تلفن های همراهشان آنها را هدایت کند. نمونه های اخیر شامل شاهکارهایی بوده‌اند که باور نکردنی به نظر می‌رسند.

هزینه های مرتبط با تبلیغات در فضای باز:

  • همانند سایر اشکال ارتباطات در بازار، دسترسی به بیش از صدها هزار نفر از مصرف کنندگان ارزان نیست. و همانطور که رقابت برای فضاهای بیلبوردی افزایش یافته است، هزینه های مربوطه نیز افزایش می یابد. برای درک هزینه های مربوطه، مهم است که بدانید چگونه محاسبه می شوند.
  • در حقیقت براساس سیستمی به نام درجه بندی امتیازات ناخالص (GRP) است که برداشت‌های ارائه شده توسط برنامه‌های رسانه‌ای برای مکان‌های فضای باز محاسبه می‌گردد.
  • یک درجه از امتیاز برابر با ۱٪ از جمعیت بازار است. عوامل متعددی در این امر وجود دارد که شامل ترافیک، دید، محل، اندازه و غیره می‌شود.
  • این امتیاز به شما نشان می دهد که نمره هر چیزی بین ۱٪ تا ۱۰۰٪ چه عددی است. برای مثال ۵۰٪ به این معنی است که حداقل ۵۰٪ از جمعیت در این منطقه حداقل یک بار در روز یکی از تابلوهای شما را می بیند.

نکاتی برای کمپین های موفق تبلیغاتی در فضای باز:

  • برای اطمینان از اینکه شما بهترین نتیجه را می‌گیرید، باید با برنامه‌ریزی دقیق و با دقت به استراتژی در فضای باز وارد شوید.
  • ما در جهانی زندگی می کنیم که توسط تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های قابل حمل تحت کنترل است.
  • توجه مصرف کننده به طور متوسط ​​به یک صفحه کوچک است که در مقابل آنها قرار می‌گیرد، نه تابلوهای تبلیغاتی و بسته های حمل و نقل. بنابراین، برای این که توجهی را به خود جلب کنید.
  • ۰
  • ۰

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  |  09121695292 تماس حاصل فرمائید .


ساخت بیلبورد شهری : بیلبورد تابلویی می‌باشد که با داشتن فضای بسیار کافی و نسبتا بزرگ برای نصب آگهی‌های متنوع در اختیار دولت، عرضه کنندگان کالا و صنعتگران قرار داده می‌شود. در حالت کلی اگر بخواهیم بیلبورد را تعریف کنیم می‌توان گفت به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن وجود داشته باشد بیلبورد گفته می‌شود.

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تقاضا و نیاز به استفاده از انواع بیلبوردها در زمینه‌های مختلف شاهد افزایش ساخت بیلبورد می‌باشیم که با بهره‌مندی از نورپردازی و مواد اولیه درجه یک و مرغوب سعی بر آن دارند در ساخت و تولید این سازه به بهترین شکل ممکن عمل کنند.مدیریت اجرایی . طراحی و ساخت جناب محسنی نسب 09121695292

بیلبورد بر روی پایه‌های بلندی قرار داده شده تا از فواصل بسیار دور نیز قابل دید و مشاهده باشد. با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار این سازه، بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارهای خدماتی به منظور معرفی محصولات و امکانات خود با در اولویت قرار دادن انواع بیلبورد‌ها در داخل و خارج شهر سعی بر تبلیغ داشته و می‌توان گفت این سازه بهترین و موثر ترین راه برای تبلیغ به شمار می‌رود.

در ساخت بیلبوردها اجزای تشکیل دهنده این سازه یکسان بوده و تنها در نحوه طراحی و کیفیت تولید تفاوت‌هایی را دارا می‌باشند از جمله اجزای تشکیل دهنده بیلبوردها می‌توان به فونداسیون، پایه، صفحه نمایش آگهی، سیستم نورپردازی، راهروها و نردبان‌های تعویض رویه، کلیپس و سپری، رویه تابلو، آگهی و بخش فرابیلبورد و حجم اشاره نمود.

طراحی و ساخت جناب محسنی نسب 09121695292

شرکت های بسیاری در زمینه تولید و ساخت بیلبورد به فعالیت مشغول می باشند که با توجه به تنوع درخواست و نیاز کاربران و مخاطبان به تهیه و استفاده از این محصول سعی بر آن دارند انواع مختلف این سازه را تولید و عرضه کنند. بیلبورد ها ابزارهای بسیار قدرتمند برای تبلیغات شناخته می شوند که از سالیان دور و دراز توانسته اند نقش بسیار مهمی را در کانون تبلیغاتی ایفا کرده است.طراحی و ساخت جناب محسنی نسب 09121695292

از جمله انواع بیلبورد به لحاظ کارکرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  بیلبوردهای بزرگ شهری و جاده ای
  • لایت باکس
  •  لمپست
  • استرابورد
  •  بیلبوردهای دیواری
  •  بنابورد یا بیلبوردهای داربستی یا قاب بنر
  • بدنه اتوبوس ها و خودروهای تبلیغاتی
  •  تبلیغات محیطی در ایستگاه های مترو، فروشگاه ها ، اتوبوس و کیوسک های روزنامه

ساخت بیلبورد شهری و پل عابر پیاده جناب محسنی نسب 09121695292

  • ۰
  • ۰

  ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, رزرو بیلبورد|اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهران

اجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج|اجاره پل عابر پیاده در تهران با مجموعه تبلیغاتی اتحاد نوین راه

 

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  | 09121695292  تماس حاصل فرمائید .


رزرو بیلبورد و انواع تابلو تبلیغاتی در تهران و کرج بویژه ساخت انواع بیلبورد , پل عابر پیاده و انواع سازه های تبلیغاتی در اتحاد نوین راه

رزرو بیلبورد در بهترین لوکیشن ها و محورهای پرتردد 

تبلیغات محیطی ، بیلبورد

بیلبورد یکی از تبلیغات محیطی پراهمیت است. این ابزار مهم­ترین و قدیمی­ترین ابزار تبلیغاتی است. این رسانه به این دلیل اهمیت دارد که در سطح شهر تعداد زیادی بازدیدکننده دارد.  گروه مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه با در اختیار داشتن مساحت زیادی از سطح شهر تهران و کرج آمادگی طراحی و اجرای تبلیغات محیطی است.

با استفاده از این ابزار تبلیغات در تهران و کرج  شما می­توانید جایگاه خوبی در بحث برندینگ و مطرح‌شدن در کسب­ و­کار خود کسب کنید.

برای اطلاع از جایگاه بیلبوردهای شهر تهران و کرج  و هزینه آن با شماره های 09121611561 - 02632555485 تماس حاصل فرمایید.

ساخت بیلبورد : 

جهت ساخت انواع بیلبورد و پل عابر پیاده و انواع سازه های تبلیغاتی با مدیر ساخت مجموعه اتحاد نوین راه با شماره 09121695292 تماس بگیرید تا برای ساخت بهترین گزینه شما را راهنمایی کنند.

رزرو بیلبورد : 

جهت رزرو تبلیغات محیطی ارزان همراه با طراحی خلاقانه ، ساخت و نصب حرفه ای با متخصصان اتحاد نوین راه با شماره 02632555485 تماس بگیرید تا شما را در روند داشتن یک تبلیغات حرفه ای و پر بازده همراهی کنند.

مشاهده تابلوهای تبلیغاتی جهت رزرو بیلبورد 

 

وقتی برای صرفه جویی در پول ، تبلیغات را متوقف کنید مانند این می ماند که برای صرفه جویی در وقت و زمان ، ساعت خود را از کار بیاندازید. از تبلیغات غافل نشوید . اجاره بیلبورد های اتوبان تهران-کرج . اجاره بیلبورد در تهران . چاپ بنر فوری در کرج با ارزانترین قیمت -طراحی ، ساخت و نصب انواع تابلو های حروف برجسته ، بنر، کارت ویزیت -مشاوره تبلیغاتی برای برند شما و هزاران خدمت دیگر برای شرکت ها ، موسسات و ارگان ها در مجهز ترین مجموعه تبلیغاتی در کرج اتحاد نوین راه , آزادگان ابتدای 45متری کاج (کنارگذر) ساختمان 479 پژواک واحد2

  • ۰
  • ۰

اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهران

اجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج|اجاره پل عابر پیاده در تهران|اجاره پل عابر پیاده در کرج|بیلبورد|ساخت نماآگهی در تهران|ساخت بیلبورد در کرج|اجرای بیلبورد

ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, ساخت بیلبورد, اجاره بیلبورد, ساخت پل عابر پیاده در تهران, کرج و سایر شهرها

 

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .

امروزه یکی از موثر ترین راه نمایش محصول و تاثیر گذاری روی مخاطب تبلیغات محیطی ( بیلبورد ) است. اهمیت این نوع رسانه سبب شده است که سهم این نوع رسانه در ذهن مخاطب بعد از تیزر تلویزیونی رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و ... به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.


برای مشاهده انواع تبلیغات محیطی کلیک کنید



    تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
    شرکت تبلیغاتی نیکان با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ ، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است. از این رو شرکت تبلیغاتی نیکان به طور کاملا تخصصی بر روی این واحد متمرکز شده و با ایده های نو و خلاق ، محصولات و برند مورد نظر را به مخاطب عام معرفی نماید.

    برخی از خدمات واحد تبلیغات محیطی :


    - عرشه پل های سطح شهر
    - بیلبوردهای سطح شهر ( حجمی و مسطح و . . . )
    - فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو تهران ( تابلوهای دیواری داخل ایستگاه ها، تابلوهای داخل واگن ها، گیتهای ورود و خروج، دیوار جداکننده حریم ریلی و دستگیره های داخل واگن ها )
    - تابلوهای سر در فروشگاه های عرضه مستقیم کالا

    تبلیغات محیطی

    تابلو تبلیغاتی و محیطی از جمله محصولاتی به شمار می روند که سال هاست به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

    تابلوهای تبلیغاتی و محیطی دارای نمونه های بسیار مختلفی از نظر جنس و نوع نمایش تبلیغات می باشند.

    • ۰
    • ۰

    قیمت اجاره بیلبورد در تهران از بزرگترین شرکت سازنده بیلبورد و پل عابر در تهران و کرج اتحاد نوین راه 

    اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهران

    اجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج|اجاره پل عابر پیاده در تهران|اجاره پل عابر پیاده در کرج|بیلبورد|ساخت نماآگهی در تهران|ساخت بیلبورد در کرج|اجرای بیلبورد

    ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, ساخت بیلبورد, اجاره بیلبورد, ساخت پل عابر پیاده در تهران, کرج و سایر شهرها

     جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


    تعرفه تبلیغات در شهرهای متفاوت مختلف است درواقع شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد به دلیل تاثیر و بازخورد مناسب برای تبلیغات از طرفدارهای بیشتری برخوردارند . استان تهران به دلیل جمعیت بالا و داشتن موقعیت جغرافیایی برای اجاره بیلبورد بهترین گزینه در ایران محسوب میشوند .

    مشاهده این مطلب : اجاره پل عابر پیاده

    اجاره بیلبورد در تهران

    اجاره بیلبورد در تهران و همچنین شهرستان های اطراف گزینه مناسبی برای معرفی برند , محصول و خدماتی که ارائه می کنند می باشد . حال به قیمت اجاره بیلبورد در تهران میپردازیم . قیمت اجاره بیلبورد در تهران نسبت به شهرهای دیگر بالاتر می باشد . در شهر بزرگ تهران تابلو تبلیغاتی , بیلبورد و پل عابری که اجاره ماهیانه آن کمتر از 100/000/000 تومان باشد خیلی کم به چشم میخورد ولی اتحاد نوین راه سازنده بیلبورد آزاد راه های اطراف و کمربندی هایی که تهران را به شهر های دیگر وصل می کند قیمت مناسب تری برای اجاره بیلبورد ها در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند تبلیغ خود را به راحت ترین حالت ممکن اجاره کنند .

    مسئولیت چاپ و طراحی در این مجموعه بعهده مشتری می باشد در واقع این شرکت قیمت اجاره بیلبورد در تهران را با حداقل اجاره ماهیانه در اختیار مشتریان قرار داده است و همین امر را در اولویت کاری خود قرار داده است که نتایج خوبی برای این مجموعه داشته است همینکار موجب شده مشتریان مجموعه اتحاد نوین راه بیلبورد های دلخواهشان را از قبل رزرو کنند تا بتوانند در تاریخ دلخواه تابلوی خود را اکران کنند و از نتایج تبلیغات محیطی بهرهمند شوند.       

    • مشاهده مطلب :

    • قیمت اجاره بیلبورد در تهران

    قیمت اجاره بیلبورد در تهران  سازه های اتحاد نوین راه در محورهای فیروزکوه , هراز , جاجرود , رودهن , بومهن , پردیس و دماوند ماهیانه از 7/000/000  تا  15/000/000 تومان میباشد . برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره بیلبورد در تهران تابلوهای مختلف با شماره 02632555485 تماس حاصل فرمایید.

    • ۰
    • ۰

    اتحاد نوین راه شرکت اجاره دهنده بیلبورد مشاوره , تبلیغات و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج و تهران و در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

     جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


    شرکت های اجاره دهنده بیلبورد : این شرکت نه تنها بیلبوردهای مختلفی در بهترین لوکیشن ها برای اجاره بیلبورد در دسترس مخاطبان خود قرار داده است بلکه به ساخت انواع سازه های تبلیغاتی , بیلبورد و پل عابر هم می پردازد . هر سازه تبلیغاتی برای ساخت نیاز به فراهم کردن شرایطی قبل و بعد ساخت دارد . قبل از ساخت هماهنگی با راهداری و شهرداری و دیگر ارگان های مرتبط وبعد از ساخت قوانین و ضوابط اجاره و نگهداری از تابلو می باشد . شرکت های اجاره بیلبورد می توانند سازنده بیلبورد نیز باشند در واقع شما میتوانید هم درخواست ساخت بیلبورد داشته باشید و هم با اجاره بیلبورد و اجاره پل عابر از شرکت های اجاره بیلبورد برای برند و خدمات خود تبلیغات کنید .

     

    اجاره ها به صورت ماهانه و سالانه میباشد برای مثال شرکت های بزرگ بیلبورد های مد نظرشان را برای چند سال اجاره می کنند و سالانه طرح و چاپ خود را بروز کرده و تعویض رویه انجام میدهند . برای مثال شرکت زر ماکارون بیلبورد 220 متری بزرگترین بیلبورد تک پایه تک وجهی خاورمیانه را برای چند سال از شرکت اتحاد نوین راه اجاره کرده است .

    شرکت های اجاره دهنده بیلبورد طبق قوانین اجاره بیلبورد قراردادی تنظیم  میکنند و طبق آن بیلبورد و پل عابر مورد نظر را اجاره میکنند . اتحاد نوین راه شرکت سازنده و اجاره دهنده بیلبورد و پل عابر میباشد که با هزینه کم تبلیغات مشتریان خود را به نمای شهری تبدیل میکند . برای اجاره بیلبورد در کرج , تهران و شهرستان های اطراف از شرکت های اجاره بیلبورد , اتحاد نوین راه گزینه ی مناسبی برای شما میباشد . برای راهنمایی بیشتر با شماره 02632555485 تماس بگیرید.

     

     

    • ۰
    • ۰

    ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, ساخت بیلبورد, اجاره بیلبورد, ساخت پل عابر پیاده در تهران, کرج و سایر شهرها . اتحاد نوین راه بزرگترین سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی بیلبورد , پل عابر و ساخت نما آگهی در تهران و سراسر ایران

     جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561    |  09121695292تماس حاصل فرمائید .


    ساخت بزرگترین نما آگهی در کشور توسط بزرگترین سازنده سازه های تبلیغاتی در ایران 

    جناب آقای محسنی نسب سازنده انواع بیلبورد و پل عابر در بهترین نقاط ایران

    09121695292


    نما آگهی : به تابلوی بزرگی که در فضایی مناسب در سطح شهر قرار میگیرد و محلی برای نصب آگهی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بوجود می آورد بیلبورد میگویند. بیلبوردها و نما آگهی  امروزه بصورت تابلوهای بسیار بزرگ همراه با نورپردازی تعبیه شده اند که بر روی پایه های بلند قرار میگیرند, بطوریکه از فاصله های دور نیز قابل مشاهده هستند. یکی از سازه های مجموعه اتحاد نوین راه نما آگهی تهران , میدان ولیعصر بزرگترین نما آگهی ایران می باشد . که این نما آگهی دی ماه سال 1391 توسط این مجموعه به ثبت رسیده است .

    برای ساخت انواع سازه های تبلیغاتی بیلبورد , پل عابر و نما آگهی با شماره 02632555485 تماس حاصل فرمایید.

     

    مشاهده بزرگترین نما آگهی ایران , تهران , میدان ولیعصر

     

      بدون شک دلیل اصلی جلب توجه رهگذران و رانندگان تنها بزرگی یک بیلبورد تبلیغاتی نیست, بله پیام و طرح خلاقانه آن میتواند در جذابیت آن تاثیرگذار باشد, در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه حرفه ای کار کنید نیز باعث عدم دریافت پیام تبلیغاتی شما به مخاطب میشود. بیلبورد یکی از بهترین و سریعترین راه های تبلیغات موثر برای انتقال پیام یک سازمان به عموم مردم میباشد, در نتیجه طراحی و خلاقیت در اجرای آن اهمیت خاصی پیدا میکند.
      نکته مهم و اساسی که در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی موثر است انتقال پیام در مدت زمان کوتاه به مخاطبان است. در بزرگراه ها و خیابان های شلوغ نباید تابلوهای تبلیغاتی که دارای محتوایی شلوغ و عناصر تصویری زیادی باشند را استفاده کرد, زیرا افرادی که  سوار خودرو هستند نمیتوانند مفهوم پیام شما را در آن محیط شلوغ درک کنند و سریع از آن خیابان عبور میکنند.

      بیلبوردهای تبلیغاتی به سه دسته تقسیم میشوند:
      بیلبوردهایی که در خیابان ها یا بزرگراه های اصلی شهر نصب میشوند و معمولا مستطیل شکل هستند.
      بیلبوردهایی که در پیاده روها نصب میشوند و بعلت فضای کم محیط معمولا عمودی شکل هستند.
      بیلبوردهایی که در راهروها و آسانسورها نصب میشوند