اتحاد نوین راه

اتحاد نوین راه، مجری خدمات ساخت و اجاره بیلبورد، ساخت پل عابر پیاده و تابلو های تبلغاتی

اتحاد نوین راه

اتحاد نوین راه، مجری خدمات ساخت و اجاره بیلبورد، ساخت پل عابر پیاده و تابلو های تبلغاتی

گروه صنعتی و تبلیغاتی اتحاد نوین، فعالیت خود را در سال 1380 و با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات در این عرصه آغاز نمود. بهره گیری از کارآمدترین نیروهای انسانی در زمینه های طراحی، ساخت و اجرای سازه های تبلیغاتی این مجموعه را به بزرگترین و سریعترین سازنده ی سازه های تبلیغاتی (بیلبورد، پل عابر پیاده ، نماآگهی و …) تبدیل کرده است. اولین همسان سازی محوری در زمینه ی تبلیغات محیطی توسط این شرکت در آزاد راه مرزن آباد که شامل 35 دستگاه بیلبورد تک پایه لوله ای (دیسکی)، طراحی و ساخت بزرگترین نما آگهی کشور به مساحت 1046 متر مربع واقع در میدان ولیعصر (عج) و همچنین همکاری با شرکت های تراز اولی همچون شرکت بهنوش، شرکت پرشیا خودرو و نماینده ی BMW در ایران، شرکت هوم کر، شرکت پخش فردوس و … در حوزه خدمات فنی مهندسی و ساخت سازه های تبلیغاتی، این شرکت را به عنوان برترین مشاور و مجری در حوزه ی ساخت سازه های تبلیغاتی تبدیل نموده است.

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتحاد نوین راه مجری تبلیغات محیطی مانند ساخت بیلبورد , پل عابر و نما آگهی و رسانه تبلیغات پیام های بازرگانی ( اتحاد اندیشه ) طراحی سایت و ساخت تیزرهای تبلیغاتی

09121611561-09121695292


تبلیغات به شیوه های مختلف در اتحاد نوین راه

بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی – تبلیغات پیام های بازرگانی – طراحی سایت – ساخت تیزرهای تبلیغاتی

اوایلی که تبلیغات میان برنامه وارد تلویزیون ایران شد آن زمان تبلیغات کوتاه بود و چشم و ذهن انسان به رسانه ها و تبلیغات عادت نکرده بود و تبلیغات تلویزیونی به نظر جذاب بود خصوصا وقتی تبلیغی که درست میشد از عبارات دوست داشتنی یا طنز در آن استفاده میشد یا وقتی پیام بازرگانی اواسط فیلم های پر بیننده یا زمان پخش فوتبال یا مسابقات ورزشی پخش می گردید .

محاسن تبلیغات پیام بازرگانی

آشنایی با محصول یا برند . ورود افراد به تبلیغات . احتمال خرید محصولی که بیشتر دیده شده و بیشتر اسمش شنیده شده

تبلیغات در سایت

تبلیغات در سایت میتواند به معنی آزادی عمل در سایت . اینترنت وتعامل بیشتری با آنچه میبینید باشد که باعث شده در تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار گردد

محتوای تولیدی

محتوای تولیدی کاربر به هر گونه محتوایی گفته میشود که توسط افراد و کسانی که بابت تولید و انتشار محتوا پولی دریافت نمیکنند تولید و منتشر میشود

محتوای تولیدی کاربر میتواند عکس . ویدئو . پست وبلاگ و هر چیزی باشد که در آن کاربر برند خاصی را ترویج یا معرفی میکند . یک مثال مشهور از کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی که بر اساس محتوای تولیدی کاربر که بسیار موفق بوده اند

وان پلاس : کمپین تبلیغاتی وان پلاس به خانم ها گفته بود اگر عکسی از خود هنگام استفاده از گوشی وان پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر کنند وان پلاس یک گوشی دیگر به آنها میدهد.

تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی همانطور که از نام آن پیداست یک ویدیو و رسانه تصویری است که به واسطه آن محصولات کالاها و خدمات به صورت حرفه ای و خلاقانه به مخاطبان معرفی میگردد . هرچه تیزرهای تبلیغاتی ویدیویی جذاب و حرفه ای تر طراحی شده باشند تاثیرگذاری بیشتری در مشتریان دارند فاکتورهای متعددی در طراحی یک تیزر تبلیغاتی دخالت دارد عواملی که باعث میشود جذابیت تیزر تبلیغاتی و البته قیمت سفارش متغیر باشد.اهمیت ساخت تیزر های تبلیغاتی و رسانه های ویدیویی امروزه حائز اهمیت است کسب و کارهای آنلاین به شدت در حال رقابت هستند و میتوان پیش بینی کرد که ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای هر محصول یا حتی خدمات میتواند درآینده منجر به سود آوری هرچه بیشتر شرکت اتحاد نوین راه باشد.

 

  • ۰
  • ۰

تیم اتحاد نوین راه ساخت و اجرای بیلبورد در تهران , کرج و شهرستانها و همچنین اجاره ،ساخت بیلبورد

اجاره پل عابر پیاده، نماآگهی،اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران و کرج

اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های   9 - 02632555488  | 02632555485 |  09121611561  |  09121695292  تماس حاصل فرمائید .

 


bilbord

 

آشنایی با تاریخچه بیلبورد و تبلیغات در ایران 

به طور کلی تاریخچه بیلبورد و تبلیغات در ایران به دو دسته تقسیم میشود:

  1. تبلیغات در دوره باستان
  2. تبلیغات در عصر جدید 

تبلیغات در دوره باستان به طور کلی تحت تاثیر یک نوع ارتباط شفاهی می باشد مانند علائم تجاری , دیوارنوشته ها , جارچیها که از رایج ترین شیوه های پیام رسانی و آگهی به شمار میروند.

تبلیغات در عصر جدید , ما در این عصر با ورود دستگاه چاپ به ایران و انتشار اولین روزنامه در عصر قاجاریه اندک اندک آگهی های تجاری نیز به نشریات راه یافتند , بدین ترتیب آگهی در رسانه های جمعی ایران از دیوارکوب شروع شد و به کتاب  ,سینما ,رادیو و سرانجام تلویزیون راه یافت.



تبلیغات محیطی (بیلبورد)

استفاده هوشمندانه از ابزار تبلیغاتی برای معرفی نام برند سبب پیشبرد اهداف فروش و شناخت محصول میشود.

شاخصه های مهم پیام تبلیغاتی در بیلبورد :

  • کوتاه
  • گویا
  • زیبا

بیلبوردها پیش از آنکه یک تابلو تبلیغاتی باشند یک رسانه محسوب میشوند.

رسانه ای که می تواند پیام و هدف خود را به موثرترین شکل ممکن به مخاطب خود منتقل کند.به رسانه ای که بیشترین اثربخشی را برای تبلیغات داشته باشد و موجب بقاء و موفقیت تبلیغات شود  , رسانه اثربخش میگویند.

رسانه ای اثربخش میشود که بتواند فروش و بازاریابی را در مخاطبان درونی کند و قدرت نیاز سنجی  ,نیازسازی  , نیازمندی و نیاز شناسی آن هارا تحریک و به عکس العمل وادارد.

اکران بیلبورد در شهر های بزرگ و پر رفت و آمد . مراکز تجمع رانندگان . تقاطع های پر ترافیک و همچنین اکران بیلبورد در بزرگراهها از موارد مهم و تاثیرگذار تبلیغات میباشد.



اجزاء تشکیل دهنده بیلبورد تبلیغاتی

1- فونداسیون

  • که اغلب زیر زمین است و شامل میلگرد – بتن جهت استحکام و پلیت یا صفحه ای برای اتصال به پایه میباشد. 
  • بیلبوردها بسته به اندازه آنها و سنگینی سازه آن نیازمند محاسبات مهندسی و دقیق جهت اندازه و اجرای صحیح فونداسیون میباشد.

2- پایه

  •  از سطح زمین تا زیر صفحه اصلی بیلبورد که جهت نصب آگهی از آن استفاده میشود پایه تابلو نامیده میشود که به شکل های مختلف و بر اساس طرح سازه اجرا میشود که می تواند از جنس لوله های سنگین – بتنی و یا شبکه های فلزی باشد.

3- صفحه نمایش آگهی

  • این قسمت از بیلبورد شامل فریم فلزی می باشد که بصورت شبکه ای اجرا میشود و روی آن با ورق فلزی پوشیده میشود که طرح بر روی آن نصب میشود.

4- سیتم نور پردازی

  •  در هر بیلبورد تبلیغاتی در صورت دسترسی به سیستم برق و امکان برق رسانی به آن با توجه ابجاد تابلو تقریبا برای هر یک و نیم متر یک پرژکتور لازم است.
  • این قسمت از بیلبورد شامل دستک های کشویی جهت تعویض و تنظیم نور پرژکتور ها و قاب پرژکتور می باشد.
  • در سالهای اخیر با توجه به بهینه سازی مصرف انرژی پیشنهاد میشود از پرژکتورهای کم مصرف با توان نور دهی بالا استفاده شود که سیستم های ال ای دی از این دسته هستند.

5- راهرو ها و نردبان های تعویض رویه

  •  یکی از مهمترین قسمت هایی است. که معمولا توسط سازندگان مبتدی بیلبوردها فراموش میشود و یا در این خصوص اطلاعاتی ندارد و کاربری آن را نمی دانند.
  • این راهرو ها و نردبان ها باید بصورتی مهندسی و ایمن برای تردد نصاب رویه تابلو در نظر گرفته شده و ساخته شود چون یک سهل انگاری ساده در این قسمت امکان سقوط افرادی که در حال نصب رویه تابلو هستند را موجب شود.

6- کلیپس و سپری

  • سپری که در چهار طرف صفحه نمایش آگهی و بر روی فریم نصب میشود.
  • و در زمان نصب رویه تابلو بوسیله سپری آن را می کشند تا رویه صاف و یک دست باشد.
  • بعضی از سازندگان تابلو جهت سهولت در کار از کلیپس و سپری استفاده نمی کنند و بجای سپری از چوب استفاده می کنند و برای نصب رویه نیز از منگنه بزرگ استفاده می کنند که معمولا حرفه ای نیست و باعث ایجاد چروک در بیلبورد میشود.

7- رویه تابلو

  •  رویه تابلو محل درج آگهی میباشد که در گذشته نه چندان دور بر روی پارچه طرح ها اجرا میشد و توسط نصاب تابلو بر روی صفحه نمایش آگهی چسبانیده می شد ولی در سال های اخیر با پیشرفت و ورود دستگاه های چاپ بزرگ بر روی بنر – فلکس و یا استیکر چاپ شده و جهت دید عمومی به نمایش گذاشته می شود.

8- آگهی

  •  این بخش برای هر مشتری متفاوت است و پس از طراحی توسط شرکت طراح و تایید مشتری، برروی بیلبورد نصب میشود. نوع اجرای آگهی میتواند: بنر، فکلسی، استیکر و … باشد.

  • بزرگترین سازنده بیلبورد پل عابر و تابلوهای تبلیغاتی در ایران جناب محسنی نسب : 09121695292

  • ۰
  • ۰

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


 

 مدیریت رسانه ای و برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی مثل تابلو، بیلبورد، تابلوهای حجمی و انواع تابلو های تبلیغاتی در سط شهر و مراکز پر تردد و هدف شما وظیفه متخصصین ماست.

تبلیغات محیطی بدون شناخت رسانه به هدر رفتن سرمایه منجر می شود. کانون تبلیغاتی اتحاد نوین راه این آمادگی را دارد تا با ارائه ی تجربیات خود از تبلیغات محیطی در قالب مشاوره از هدر رفتن سرمایه ی شما برای تبلیغات محیطی جلوگیری کند و با تدوین برنامه ای جامع شما را در مسیر اجاره انواع تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی همراهی کند. 

 

اهمیت تبلیغات محیطی

طراحان می توانند محتوای تبلیغات محیطی شما را آماده کنند. طراحان حرفه ای بقدری در کار خود مهارت دارند که همه نوع تبلیغات محیطی را طراحی کرده و آنها را به نمایش بگذارند. طرح خود کامل و حرفه ای طراحی کنید و گرنه کار شما ارزشی نخواهد داشت. حتی می توانید برای اینکه تبلیغات محیطی موثرتری را تجربه کنید، از چندین طراح استفاده کنید. طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا اینکه کلیه ایده ها و طرح های مورد نظر خود را طراحی کنید و در نهایت فقط چند طرح را برگزینید.

اگر بودجه شما محدود است، از همان ابتدا، نظرات و ایده های خود را در مورد تبلیغات محیطی بیان کنید. طرح های خود را تا لحظه آخر نهایی نکنید، نظرات موافق و مخالف را بسنجید، بخاطراینکه ویرایش هر یک از عناصر طرح، زمان بر بوده و شما بزرگترین هزینه خود یعنی زمان را از دست خواهید داد.
در صورتی که طراح حرفه ای باشید بازهم می توانید طرح های خود را طراحی کنید. طرح های شما باید جالب و تاثیرگذار باشد. باید طرح های متفاوتی را طراحی کنید. حتما” از قالب های آماده استفاده کنید یا اینکه می توانید این نوع قالب ها را از اینترنت دانلود کنید.
توجه داشته باشید که افراد حرفه ای و استودیوهای طراحی خیلی راحت می توانند در این زمینه کمک کنند. طراحان حرفه ای می توانند عکس هایی با رزولوشن بالایی را تهیه کنند. اگر قبلا” در زمینه طراحی ، تجربه ای ندارید، در این صورت حتما” از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

با تبلیغات اتحاد نوین راه همراه باشید .

 

ده مرحله طراحی تبلیغات محیطی اتحاد نوین راه

ما برای چه کسانی تبلیغ می‌کنیم؟ قصد داریم به چه نوع مشتریانی دست یابیم؟ رفتارها و عادات مشتریان چگونه است؟ کجا می‌توانیم این مشتریان را پیدا کنیم؟

طراحی یک کمپین تبلیغات محیطی با توجه به هزینه بالای آن، امری حساس است، به خصوص برای کسانی که تجربه‌ای در این زمینه ندارند. در ادامه ده مرحله مهم برای طراحی یک کمپین تبلیغات محیطی بررسی شده است.

. مخاطب خود را بشناسید

  • ایجاد طرح‌های خلاقانه، خریداری بیلبوردهای بزرگ و سرمایه‌گذاری در طرح‌های هنری اولین مراحل طراحی یک کمپین تبلیغاتی نیستند.
  • اولین مرحله از این فرایند شناخت مخاطبان هدف است. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف پاسخ دادن به این سوالات می‌تواند راهگشا باشد:
  • ما برای چه کسانی تبلیغ می‌کنیم؟ قصد داریم به چه نوع مشتریانی دست یابیم؟ رفتارها و عادات مشتریان چگونه است؟ کجا می‌توانیم این مشتریان را پیدا کنیم؟
  • برای پاسخ به این سوالات لازم است که پرسونای مخاطبان خود را ترسیم کنید.
  • ترسیم پرسونای مخاطبان به شما کمک می‌کند تا آنان را بهتر بشناسید.
  • یک پرسونای مخاطب عموما شامل ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، ارزش‌ها و باورها، عادات و رفتار خرید است. شناسایی هرچه بهتر مخاطبان موجب افزایش اثربخشی و هدفمندی کمپین شما خواهد شد.

2. اهداف کمپین را تعیین کنید

  • پس از آن که به تصویر واضحی از پرسونای مخاطبان خود دست یافتید، باید هدف خود را از برگزاری کمپین مشخص کنید.
  • هدف تعیین شده باید شفاف، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی (منطقی)، و دارای زمان‌بندی تعیین شده باشد.
  • به این روش هدف‌گذاری SMART نیز می‌گویند.
  • از جمله هدف گذاری‌های درست در یک کمپین تبلیغاتی می‌توان به "افزایش آگاهی مشتریان از برند به میزان 10% و افزایش میزان آزمایش محصول به میزان 15% در بازه زمانی 3 ماهه کمپین" اشاره کرد.
  • لازم به ذکر است که اهداف تعیین شده باید هم‌راستا با اهداف بازاریابی شما باشند.

3. پیام خود را مشخص کنید

  • برای ایجاد یک پیام جذاب و قابل توجه کافی است به چنین سوالاتی پاسخ دهید:
  •  برند و محصول شما چیست؟ مزیت رقابتی شما چه چیزی است؟ چه چیزی شما را از رقبا منحصر به فرد می‌کند؟ پیشنهاد خاص شما چیست؟ و...
  • پس از پاسخ به این سوالات باید تمام جواب‌ها را در یک پیام ساده و کوتاه که توجه را به خود جلب می‌کند خلاصه کنید. بهتر است این پیام در سه تا 8 کلمه خلاصه شده باشد.

4. برنامه‌ریزی کنید

  • برنامه‌ریزی برای کمپین تبلیغاتی با بودجه‌بندی شروع شده و با برنامه‌ریزی رسانه ادامه پیدا می‌کند.
  • برنامه‌ریزی رسانه فرایندی است که در نتیجه آن بهترین رسانه مورد نظر کمپین، زمان‌بندی کمپین، تنوع رسانه‌های انتخابی و KPI کمپین انتخاب می‌شود.

5. اثر بخش‌ترین رسانه‌ را انتخاب کنید

  • هر کدام از رسانه‌های تبلیغاتی به واسطه ویژگی‌های متفاوت برای هدف خاصی مناسب هستند.
  • در نظر گرفتن اثر بخشی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید هنگام انتخاب رسانه‌ها مدنظر قرار داد. 
  • بیلبورد تبلیغاتی، پل عابر پیاده , استرابورد، تبلیغات در وسایل نقلیه عمومی مانند تبلیغات در مترو و اتوبوس، تبلیغات در فضاهای تفریحی مانند سینما و شهربازی‌ها و تبلیغات در مراکز خرید (نقطه فروش) از جمله رسانه‌های مورد استفاده در کمپین‌های تبلیغات محیطی هستند.
  • برای مثال تصور کنید که میان انتخاب یک بیلبورد با قیمت بالا در مسیرهای بزرگراهی و انتخاب تعداد بیشتری بیلبورد در مسیرهای محلی با قیمت کم‌تر مردد هستید. در این حالت باید در نظر بگیرید که با توجه به اهداف کمپین، موقعیت جغرافیایی برای شما مهم‌تر است یا صرفا به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؟

 

6. هدف گذاری خود را مجدد مرور کنید

  • بار دیگر پرسونای مخاطب و اهداف کمپین را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ریزی انجام شده با این دو مورد هماهنگ هستند.

7. المان‌های گرافیکی یا Art Work کمپین را طراحی کنید

  • در این مرحله، نوبت به طراحی المان‌های گرافیکی کمپین می‌رسد.
  • طرح گرافیکی شما باید خلاقانه، ساده و قابل فهم باشد. فراموش نکنید که استفاده از طرح‌های پیچیده گرافیکی در تبلیغات محیطی توصیه نمی‌شود.
  • استفاده از جاذبه‌های طنز به صورت خلاقانه، استفاده از چلنیوم، استفاده از المان‌های موجود در محیط و عدم استفاده از اطلاعات اضافه از جمله نکاتی است که باید در طراحی آرت ورک کمپین‌های تبلیغات محیطی مورد توجه قرار گیرد.
  • برخلاف تبلیغات در تلویزیون، روزنامه‌ها و تبلیغات آنلاین، تبلیغات در رسانه‌های محیطی باید کم‌ترین حجم از اطلاعات را به مخاطبان انتقال دهد.
  • چرا که اکثر رسانه‌های محیطی مانند بیلبورد و پل عابر پیاده در مسیر مخاطبان قرار دارند و مخاطبان فرصت کمی (6 تا 10 ثانیه) برای مشاهده تبلیغ دارند.

tablighat mohiti sakht

8. تبلیغ خود را تست کنید

  • هیچ‌گاه به تشخیص شخصی و تیم خودتان اکتفا نکنید و پیش از لانچ کمپین نظر دیگران را درباره تبلیغات خود جویا شوید.
  • در صورت امکان تبلیغ خود را به گروهی از مخاطبان هدف کمپین نشان دهید و نظر آن‌ها را درباره تبلیغ بررسی کنید.

9. بر اجرای صحیح کمپین تبلیغاتی خود نظارت کنید

  • پس از طراحی و شروع کمپین، کار اصلی شما آغاز شده است.
  • در طول مدت کمپین باید به طور مستمر وضعیت آن را رصد کنید.
  • جمع آوری بازخود اولیه مخاطبان، بررسی وضعیت اکران تبلیغ در رسانه‌ها و اصلاح کمبودها از موارد مهمی است که لازم است در حین کمپین در نظر بگیرید.

10. نتایج کمپین را جمع‌آوری و تحلیل کنید

  • پس از اتمام کمپین نتایج حاصل از آن را جمع آوری و تحلیل کنید.
  • تحلیل نتایج کمپین شامل بررسی این نکته است که چه مقدار به اهداف تعیین شده دست یافته‌اید.
  • آنالیز اثربخشی کمپین علاوه بر آن که در ارزیابی عملکرد گذشته کاربرد دارد، موجب بهبود تبلیغات شما در کمپین‌های آینده خواهد شد.

 

 

توصیه نهایی:

در صورتی که در زمینه برگزاری کمپین‌ تبلیغات محیطی تجربه یا تخصص ندارید بهتر است با یک شرکت تبلیغات محیطی در این زمینه مشورت کنید. چرا که کانون های تبلیغاتی به واسطه برگزاری کمپین‌های متعدد در این زمینه به تجربه و تخصص دست یافته‌اند و می‌توانند شما را در برگزاری کمپین همراهی کنند. یکی از آژانس‌های موفق در این زمینه مجموعه اتحاد نوین راه  می‌‍ باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همکاری با برند داخلی و خارجی یکی از موفق‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی کشور خدمات در زمینه تبلیغات محیطی با مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه در زمینه رسانه‌ کمپین‌های محیطی بوده است. مرکز مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه  در سه گروه برنامه‌ریزی استراتژیک رسانه، تامین رسانه و مانیتورینگ کمپین‌های تبلیغات محیطی خلاصه می‌شود.


 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و بیلبورد  و پل عابر پیاده و طراحی های مختلف تبلیغات محیطی کلیک کنید .

اجاره بیلبورد

ساخت بیلبورد 

ساخت تابلوی تبلیغاتی

ساخت پل عابر پیاده

  • ۰
  • ۰

اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهران

اجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج|اجاره پل عابر پیاده در تهران|اجاره پل عابر پیاده در کرج|بیلبورد|ساخت نماآگهی در تهران|ساخت بیلبورد در کرج|اجرای بیلبورد

ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, ساخت بیلبورد, اجاره بیلبورد, ساخت پل عابر پیاده در تهران, کرج و سایر شهرها

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  |  09121695292  تماس حاصل فرمائید .

کانون مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه با پشت سر گذاشتن مراحل ساخت انواع سازه های تبلیغاتی , ساخت و اجرای بیلبورد و اجاره بیلبورد و پل عابر پیاده در تهران , کرج و شهر مورد نظر شما فعالیت میکند . 

برای ساخت و اجرای بیلبورد موقعیت و مکان بیلبورد قابل توجه است در حاشیه بزرگراه ها , میادین و ورودی وخروجی شهرها حائز اهمیت است . مهندسین مجرب اتحاد نوین راه به جزئیات نقشه ساخت بیلبورد میپردازد تا گروه کارگاهی با مدیریت محترم جناب آقای محسنی مدیریت این مجموعه بتوانند به صورت کاملا استاندارد به ساخت و اجرای بیلبورد بپردازند . بعد از ساخت تابلو نوبت فروش آن می رسد گروه فروش ومدیر اجرایی اتحاد نوین راه جناب آقای مجیدزاده  این کار را برعهده دارند و بنا به خواسته مشتری بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی را به صورت ماهانه یا سالانه با بهترین و کاملترین شرایط در اختیار صاحب برند و تبلیغات قرار می دهند تا از طریق این چهارچوب , بیلبورد که یکی از رسانه های محیطی می باشد بتوانند به نتیجه دلخواه برسند .


اجرای متفاوتی از بیلبورد 

علاوه بر استفاده از نور، تصویر مورد نظر را به صورت برجسته و خارج شده از کادر اجرا میکنند

در نمونه طرح زیر با توجه به المان تولید روابط در شبکه های مجازی، Data و دیگر اطلاعات انتقال معنی به صورت کامل در تصویر سازی بیلبورد مشهود می باشد:

در طرح زیر برای شرکت lego تمامی طرح اجرا شده در استند خیابانی از لگوهای شرکت استفاده شده است. خلاقیت مورد نظر در ارائه زیر کاربرد متریال ارجینال در ارائه استندهای نمایشی در خیابان می باشد:

استفاده از خطای دید و تلفیق فضای شهری و تصاویر

استفاده از المانهای واقعی در چهارچوب بیلبورد و سادگی (مینیمال گرایی)

ترکیبی از حجم های محیطی و تصاویر رسانه های محیطی


و یـژ گـیـهـا ی بیـلـبـو ر د :

نشانگر شخصیت و قدرت یک برند

حذف واسطه ها و عناصر زائد در قالب کمپین های منطقه ای که حضور دائمی و تکرار، باعث وفاداری به برند و آگاهی سریع می شود .

تابلوهایی با دید عالی و بی نظیر

حضور گسترده در مناطق و بازارهای هدف با دایره گستردگی وسیع

امکان طراحی خاص بر ر و ی این رسانه

حضور در مسیرهای پر تردد با ترافیک قابل توجه

پوشش ورودی ها و خروجی های شهر

پوشش تمام خیابانهای اصلی و شاه راهها

 

اجاره بیلبورد

ساخت بیلبورد 

ساخت تابلوی تبلیغاتی

ساخت پل عابر پیاده